بہن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
حیاتیاتی بہنیں جو بہت سے نسبی چہرے کی مشترک خصوصیات کی حامل ہیں

ایک ہی ماں اور / یا باپ کی مؤنث اولاد دیگر اولادوں کی بہن کہلاتی ہے۔ مختلف اولادیں آپس میں بہن بھائی کہلاتی ہیں۔ بہن مؤنث کو جبکہ بھائی مذکر کو کہا جاتا ہے۔ بہن کو ہمشیرہ بھی کہا جاتا ہے۔ جس کے لفظی معنی ہیں، دودھ شریک۔ یعنی غذا کا وہ قدرتی حصہ جو ایک ماں اپنے بچوں کو اپنی چھاتی سے پلاتی ہے۔ پیدائش کے بعد ماں کے پستان میں دودھ تخلیق پاتا ہے اور جسے وہ اپنے بچے کو غذا فراہم کرنے کے لیے پلاتی ہے اس عمل کو رضاع (lactation) کہا جاتا ہے۔ بہن اکثر حقیقی ہوتی ہے یعنی ماں اور/ یا باپ سے پیدا ہونے والی بہن اور کبھی صرف رضاعی بہن ہوتی ہے۔ یعنی دونوں نے اپنی اپنی پیدائش کے بعد کے ابتدائی دو سال میں ایک ہی عورت کا کچھ مقدار میں دودھ پیا ہوتا ہے۔ ۔

جائزہ[ترمیم]

دو بہنیں اپنے بچپن میں، 1911۔
اسپینسر خاندان سے تعلق رکھنے والی تین بہنیں ، 1902 میں۔

انگریزی کا لفظ Sister (بہن) قدیم نورس سیسٹر (systir )سے آیا ہے جو خود پروٹو جرمن * سویسٹر سے ماخوذ ہے ، دونوں کا ایک ہی معنی ہے ، یعنی بہن۔ کچھ مطالعات سے پتہ چلا ہے کہ بہنیں اپنے سگے بھائیوں سے زیادہ اپنے سگی بہن بھائیوں کے خلاف حسد کی نشاندہی کرنے میں زیادہ خصلتوں کا مظاہرہ کرتی ہیں۔ [1] کچھ ثقافتوں میں ، بہنوں کو مرد بہن بھائیوں ، خاص طور پر بڑے بھائیوں کے ذریعہ ڈرانے دھمکانے سے متعلق معاملات یا عورتوں کی طرف جنسی پیش قدمی کرنے سے بچنے کے کردار کے متحمل ہوتے ہیں۔ [2] کچھ حلقوں میں بہن کی اصطلاح نے آہستہ آہستہ اپنا بول چال معنی وسیع کر دیا ہے تاکہ اس لفظ میں قرابت والے افراد کو بھی شامل کیا جائے۔ [3] اس کے جواب میں ، تفریق سے بچنے کے لئے ، کچھ ناشر بہن سے زیادہ بہن بھائی کے لفظ کو زیادہ استعمال کرنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ [4] جڑواں بہن والے مرد کبھی کبھی اسے اپنی عورت کو تبدیل کرتے ہوئے انا کی حیثیت سے دیکھتے ہیں ، یا اگر وہ دو ایکس کروموزوم رکھتے تو وہ کیسی ہوتی۔ [5] پرتھ آسٹریلیا میں ہونے والی ایک تحقیق میں پتا چلا ہے کہ صرف کمسن بھائیوں والی لڑکیاں پاکدامنی کو محفوظ رکھ پاتی ہیں اور عام عمر سے اوسطا ایک سال بعد اپنا کنوار پن کھو دیتی ہیں۔ اسے ان کے بھائیوں کے پسینے اور گھریلو کاموں میں فیرومون کی وجہ قرار دیا گیا ہے۔ [6]

جسمانی تعلقات[ترمیم]

مختلف مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ ایک بڑی بہن اپنے چھوٹے بہن بھائیوں کو مختلف صنف کا کردار دینے کے ساتھ ساتھ اپنے چھوٹے بہن بھائیوں کے ساتھ قریبی رشتہ قائم کرنے کا بھی زیادہ امکان رکھتی ہے۔ [7] بڑی عمر کی بہنیں اکثر اپنے چھوٹے بہن بھائیوں کے ساتھ کھیلتی ہیں۔ [8] چھوٹی بہن بھائی اپنی بہن کے قریب [9] ایک زیادہ محتاج سلوک کرتے ہیں [3] اور بڑی بہن کے برے سلوک کا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔ [10] صرف ایک بڑی بہن والے لڑکے دقیانوسی لحاظ سے مردانہ سلوک کا زیادہ امکان رکھتے ہیں اور ایسے مذکر لڑکوں نے اپنی مذید بہنوں کے ساتھ اپنے مردانہ سلوک میں اضافہ کیا۔ [11] اس کے برعکس متعدد بہنوں والے نوجوان لڑکوں کے لئے یہ سچ ہے ، کیوں کہ وہ نسائی ہوتے ہیں ، تاہم ، جب وہ بلوغت کے قریب آتے ہیں تو اس میں اضافہ ہوتا ہے۔ [12] بڑی بہنوں والے لڑکے مجرم ہونے کے امکانات کم ہیں یا ان میں جذباتی اور طرز عمل کی خرابی ہے ۔ [13] ایک چھوٹی بہن کے مقابلے میں بڑے بہن بھائیوں سے ڈانٹ کھانے کا امکان کم ہی ہوتا ہے۔ [14] بڑے بھائی / چھوٹی بہن کے جوڑے کے درمیان سب سے عام تفریحی سرگرمی آرٹ ڈرائنگ ہے۔ کچھ مطالعات میں بھی ایک بڑی بہن کے ہونے اور محفوظ جنسی عمل کے بارے میں تعمیری بات چیت کے مابین ارتباط پایا گیا تھا۔ [15] کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ بہنوں کے بغیر مرد صحبت اور رومانٹک تعلقات میں غیر موثر ہونے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔ [16]

مشہور بہنیں[ترمیم]

بہنوں کے بارے میں خیالی کام[ترمیم]

دو بہنیں بذریعہ ولیم ایڈولف بوگریاؤ

فلمیں[ترمیم]

  • <i id="mwAWY">بیبی جین کے ساتھ کبھی کیا ہوا؟</i> (1962 فلم)
  • ہننا اور اس کی بہنیں (1986) ، فلم
  • ہینگینگ اپ (2000) ، فلم
  • فروزن (2013 فلم)
  • بہنیں (2015) ، کامیڈی فلم

ادب[ترمیم]

  • چھوٹی عورتیں
  • لورا لی ہوپ کے بابسی جڑواں ناول ، جس میں برادرانہ جڑواں بچوں کے دو سیٹ شامل ہیں: 12 سالہ نان اور برٹ ، اور چھ سالہ فلوسی اور فریڈی۔
  • ان کے جوتے (2002) میں ، ناول
  • # ٹٹس (2019) ، ناول

ٹیلی ویژن[ترمیم]

  • امید اور ایمان ، امریکی سیت کام
  • بہنیں (ٹی وی سیریز)
  • مجھے آپ کے بارے میں کیا پسند ہے ، ٹی وی سیریز
  • بہن ، ٹی وی سیریز

مزید دیکھیں[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Volling, B. L.; McElwain, N.L.; Miller, A.L. (2002). "Emotion Regulation in Context: The Jealousy Complex between Young Siblings and its Relations with Child and Family Characteristics". Child Development 73 (2): 581–600.
  2. Handbook of Cultural Psychiatry — Page 67, Wen-Shing Tseng – 2001
  3. van der Burghe، Pierre (1987). The Ethnic Phenomenon. صفحہ 27. 
  4. Olshewsky، Thomas (1969). Problems in the philosophy of language. صفحہ 286. 
  5. McCallum, Robyn. "Other Selves: subjectivity and the doppelganger in Australian adolescent fiction. Example of the sister in a sentence "The sisters live in the convent at Lafayette Towers." Writing the Australian child: Texts and contexts in fictions for children (1996): 17–36.
  6. "Do Brothers Stall Their Sisters' Sex Lives? | Psychology Today Australia". Psychology Today. 
  7. Gender — Page 53, Leanne Franklin – 2012
  8. Play from Birth to Twelve: Contexts, Perspectives, and Meanings, Doris Bergen 2015
  9. Sisters and Brothers — Page 78, Judy Dunn – 1985
  10. The Corsini Encyclopedia of Psychology and Behavioral Science, Volume 4, Charles B. Nemeroff, 2002 p 1524
  11. Gender Development — Page 300, Lynn S. Liben – 2009
  12. Gender Development, Sheri A. Berenbaum, 2013
  13. Advances in Child Development and Behavior, Volume 26, p 161, 1996
  14. He & she: how children develop their sex role identity, Wendy Schempp Matthews – 1979 p 162
  15. Handbook of Adolescent Psychology, Contextual Influences on Adolescent Development, Laurence Steinberg, PhD – 2009 p 61
  16. Leventhal, Gerald S. "Influence of brothers and sisters on sex-role behavior." Journal of Personality and Social Psychology 16.3 (1970): 452.

بیرونی روابط[ترمیم]

  • لغوی معنی sister ویکشنری پر</img>