دیو بندی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش

دیوبندی مسلک کی بنیاد یوپی کہ شھر دیوبند سے پڑی۔ دارالعلوم دیوبند جہاں پر اسلامی عقائد میں ایک خاص مکتبہ فکر اور مدرسہ کی بنیاد رکھی گئی ۔ اس فرقہ کے علما اور اُن کے پیروؤں حنفی عقیدہ کہ ہیں لیکن دیوبندی کے نام سے جاننے جاتے ہیں۔ یہ دوسرے حنفی مکتبہ فکر کے مقابلے میں نہ صرف زیادہ توحید پرست ہونے کا دعوی کرتے ہیں بلکہ اللہ جل شانہ کے سوا کسے دوسرے سے مدد مانگنے کے سخت مخالف ہیں۔ مقلد ہیں لیکن بدعت سے بچتے ہیں۔ صحابہ کرام اور امہات المومنئین کی شان میں گستاخی کرنے والوں کا بریلوی حضرات کے مقابلے میں زیادہ شدت سے محاسبہ کرتے ہیں۔ یہ درست نہیں کہ دیوبندی حضرات بریلوی مسلک کے سخت مخالف ہیں ۔ بریلوی حضرات اپنا کوئی بھی عقیدہ رکھیں دیوبندی کو کوئی فر‌‍ق نہیں پڑتا۔ دونوں ہی امام ابو حنیفہ کے پیروکار ہیں۔

خاص پہچان

دیوبندیت در اصل ایک اعتدال پسند اصلاحی مسلم مکتب فکر کا نام ہے۔ یہ مکتب فکر میں فقہی مسالک، تصوفی سلسلوں اور قدیم و جدید کا بہترین سنگم ہے۔

عقائد

دیوبندی مکتب فکر فقہ میں امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ، عقائد میں امام اشعری و ماتریدی رحمہما اللہ کی تقلید کرتے ہیں۔ دیوبندی مکتب فکر اہل السنہ والجماعہ کے عقائد کا حامل ہے۔


سانچہ:اسلامی اوکیہ جوت