ولندیزی شرق الہند

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
(ڈچ ایسٹ انڈیز سے رجوع مکرر)
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش

ولندیزی شرق الہند (Dutch East Indies) ایک ولندیزی نوآبادی ہے کہ جدید انڈونیشیا مندرجہ ذیل دوسری جنگ عظیم کے بنے تھے. ڈچ ایسٹ انڈیا کمپنی، جو 1800 میں ڈچ حکومت کی انتظامیہ کے تحت آئی رانٹرییکرت کالونیوں سے قائم کیا گیا تھا.

19th صدی کے دوران، ڈچ مال اور قیادت میں توسیع، 20th صدی کے اوائل میں ان کی سب سے بڑی علاقائی حد تک تک پہنچ گیا تھا. اس کالونی جو بعد میں انڈونیشیا جدید قائم ڈچ کی سلطنت کی حکمرانی کے تحت سب سے زیادہ قیمتی یورپی نوآبادیوں میں سے ایک تھا، [2] اور مسالا اور 19th میں نقد آور فصل 20th صدی کے اوائل میں تجارت کے میں ڈچ عالمی اہمیت شراکت دیا. نوآبادیاتی سماجی نظام ایک ڈچ اشرافیہ کے علیحدہ رہنے کے ساتھ سخت نسلی اور سماجی ڈھانچے کی بنیاد پر کیا گیا تھا لیکن ان کے آبائی موضوعات سے منسلک ہے.

جاپان دوسری جنگ عظیم کے قبضے ڈچ نوآبادیاتی ریاست اور معیشت کے ختم. اگست 1945 میں جاپان کے ہتھیار ڈالنے کے بعد، انڈونیشیا قوم نے آزادی کا اعلان کیا جس سے وہ بعد انڈونیشیا کے قومی انقلاب کے دوران حاصل لڑے. ہالینڈ باضابطہ طور پر نیدر لینڈ نیو گنی (مغربی نیو گنی)، جو کہ 1963 میں نیو یارک کے معاہدے کی شرائط کے تحت انڈونیشیا ceded گیا کی رعایت کے ساتھ 1949 ڈچ انڈونیشیا گول میز کانفرنس میں انڈونیشیا خودمختاری کو منظوری دی.