حیاتیات

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش
Animalia - Bos primigenius taurus
Planta - Phoenix dactylifera
Fungi - Morchella esculenta
Stramenopila/Chromista - Fucus serratus
Bacteria - Gemmatimonas aurantiaca (- = 1 Micrometer)
Archaea - Halobacteria
Virus - Gamma phage

حیاتیات ایک قدرتی ان کی ساخت ، تقریب میں ، ترقی ، اصل ، ارتقاء ، تقسیم ، اور چننے سمیت زندگی اور زندہ حیاتیات ، کے مطالعہ سے متعلق سائنس ہے. حیاتیات وسیع بہت سے تقسیم ، موضوعات اور مضامین پر مشتمل موضوع ہے. سب سے زیادہ اہم موضوعات میں سے پانچ ایسی متحدہ اصول ہے کہ جدید حیاتیات کے بنیادی axioms ہونا نہیں کہا جا سکتا ہے.

1.Cells زندگی کی بنیادی اکائی ہیں 2.New ذات اور وارث اوصاف ارتقاء کی مصنوعات ہیں 3.Genes آخونشکتا کی بنیادی شے ہیں 4.An پیکر اپنے اندرونی ماحول کو تدبیر سے ایک مستحکم اور مستقل حیثیت برقرار رکھنے کے لئے 5.Living حیاتیات اور توانائی تبدیل بسم. حیاتیات کے نائب مضامین کے پیمانے پر جو حیاتیات کا مطالعہ کیا اور طریقے ان کے مطالعہ کے لئے استعمال کیا جاتا ہے کی بنیاد پر تسلیم کر رہے ہیں : حیاتی کیمیاء کی زندگی کے ابتدائی کیمیکل کی جانچ پڑتال ، سالماتی حیاتیات کی تعلیم حیاتیاتی انووں کے نظام کی پیچیدہ گفتگو ؛ خلیاتی حیاتیات کی جانچ پڑتال کی بنیادی تمام زندگی ، سیل کے عمارت کے ٹکڑے ؛ فیجیولاجی ؤتکوں ، اعضاء ، اور ایک پیکر کے اعضاء کے نظام کی جسمانی اور کیمیائی افعال کا جائزہ اور ماحولیات کا جائزہ کس طرح مختلف حیاتیات اور ان کے ماحول کے ساتھ شریک بات چیت.

مواد (چھپانا) 1 تاریخ جدید حیاتیات کے 2 بنیاد 2.1 سیل اصول 2.2 ارتقاء 2.3 جینیات 2.4 استتباط 2.5 توانائی 3 تحقیق ساختی 3.1 فزیالوجیکل 3.2 3.3 ارتقائی 3.4 نظام 3.5 پارستیتیکیی حیاتیات کے 4 شاخیں 5 مزید دیکھیے 6 نوٹس اور حوالہ جات 7 مزید پڑھنے کی 8 بیرونی روابط

تاریخ

ارنسٹ ہے Haeckel زندگی کے اس درخت (1879) اس جدید معنوں میں یہ لفظ حیاتیات گیا کارل فریڈرک Burdach (1800) ، Gottfried Reinhold Treviranus (Biologie oder Philosophie ڈیر lebenden Natur ، 1802) ، اور جین Baptiste - Lamarck (Hydrogéologie کی طرف سے ہے آزاد پیش نظر ، 1802) [4] [5]. یہ ایک کلاسیکی Greek لفظ βίος کی طرف سے حوصلہ افزائی صحن ہے ، بایوس ، "زندگی" اور - لاحقہ λογία ، logia - ، "کا مطالعہ کیا."

اگرچہ اس کی جدید شکل میں حیاتیات ایک نسبتا حال ہی میں ترقی ، متعلقہ اور کرنے کے اندر اندر اسے دیا گیا ہے قدیم دور کے بعد سے مطالعہ شامل سائنس ہے. فطری فلسفہ میسوپوٹامیا ، مصر ، بر صغیر ، اور چین کی قدیم تہذیبوں کے طور پر ابتدائی طور پر مطالعہ کیا گیا. تاہم ، جدید حیاتیات کے ماخذ اور اس کی فطرت کے مطالعہ کرنے کے نقطہ نظر اکثر قدیم یونان میں واپس کر رہے ہیں پتہ لگایا [6] جب دوائی کی باقاعدہ مطالعہ Hippocrates واپس تاریخوں. (ca. 460 قبل مسیح --. سیی 370 قبل مسیح) ، یہ تھا ارسطو (384 قبل مسیح -- 322 قبل مسیح) جو بیالوجی کی ترقی میں سب سے زیادہ بڑے پیمانے پر شراکت. خاص طور سے اہم ہیں جانور اور دوسرے کا کام ہے جہاں وہ پرکرتیوادی leanings ، اور بعد میں مزید آخباخت کا کام ہے کہ حیاتیاتی causation اور زندگی کے تنوع پر مرکوز دکھائی کی اس تاریخ ہیں. لائسیم ، Theophrastus ، یہاں تک کہ قرون وسطی میں نباتیات کہ پلانٹ کی سائنس کے دور کی سب سے اہم کردار کے طور پر بچ گیا پر کتابوں کی ایک سیریز لکھی ، میں ہے ارسطو کے جانشین. اس مطالعہ اور حیاتیات کی ترقی میں اہم پیش رفت اس طرح مسلمان ڈاکٹروں کی پرانیشاستر میں افریقی عرب عالم رحمہ اللہ تعالٰی نے Jahiz (781-869) کے طور پر کوششوں کے ذریعے فروغ دیا گیا [7] میں نے کرد جیواشتھانی امام Dinawari (828-896) نباتیات ، [8] اور فارس کی اناٹومی اور فیجیولاجی میں ڈاکٹر Rhazes (865-925). یہ دارشنیکون پر وضاحت ، وسیع ، اور Greek حیاتیاتی اصولوں اور systematics بہتر. طبی خاص طور پر اچھی طرح سے اسلامی Greek فلسفی روایات میں کام کرنے والے علماء کرام نے بیان کا مطالعہ کیا گیا ، جبکہ قدرتی تاریخ Aristotelian سوچا پر بہت زیادہ خاص طور پر زندگی کا ایک مقررہ درجہ بندی کو برقرار رکھنے میں لوٹ گئے ، ،.

حیاتیات میں تیزی سے اور ینٹنی وین ہے Leeuwenhoek خوردبین کی ڈرامائی بہتری کے ساتھ ترقی کی ترقی شروع کیا. یہ تو تھا کہ علماء کرام شکرانو ، بیکٹیریا ، infusoria اور خرد کی زندگی کے محض ویچترتا اور تنوع کی تلاش. جنوری Swammerdam کی طرف سے تحقیقات حشریات میں نئی دلچسپی کی وجہ سے اور خرد ویچرچھیدن اور کی بنیادی ٹیکنالوجی staining بنایا. [9]

مائکروسکوپی میں پیشگی بھی حیاتیاتی پر گہرا اثر ہی سوچ رہا تھا. ابتدائی 19th صدی میں biologists کی ایک بڑی تعداد سیل کے مرکزی اہمیت کی طرف اشارہ کیا. 1838 اور 1839 میں ، Schleiden اور Schwann کے خیالات کو فروغ دے کہ (1) حیاتیات کے بنیادی یونٹ نے سیل ہے اور شروع (2) اس شخص کے خلیات اپنی زندگی کے سارے خصوصیات ہیں ، حالانکہ وہ اس کے خیال کی مخالفت (3) تمام خلیوں میں آیا ہے کہ دیگر خلیات کی تقسیم سے. 1860s سب سے زیادہ biologists کی طرف سے رابرٹ Remak اور روڈولف Virchow کے کام بہر حال ، کی وجہ سے جو سیل اصول کے طور پر نام سے جانا گیا کے تمام تین اصولوں کو قبول کیا. [10]

دریں اثنا ، چننے اور درجہ بندی کے قدرتی تاریخ کے مطالعہ میں ایک توجہ بن گئے. Carolus Linnaeus قدرتی دنیا کے لئے 1735 (مختلف حالتوں میں سے جس کے بعد سے استعمال میں دیا گیا ہے) میں ایک بنیادی اصول صنف بندی شائع کی ہے ، 1750s میں اور اس کے تمام ذات کے لئے (11) جارج لوئس - Leclerc ، Comte ڈی Buffon ،. علاج پرجاتیوں سائنسی نام متعارف مصنوعی اقسام اور رہنے کے فارم کے طور پر جیسا کہ malleable سے بھی عام کے اترنے کا امکان تجویز. تاہم انہوں نے ترقی کی مخالفت کی تھی ، Buffon ارتقاء کی تاریخ نے سوچا کہ میں ایک اہم شخصیت ہے اور اس کا کام دونوں Lamarck اور ڈارون کے ارتقاء کے نظریات سے متاثر [12].

شدید ارتقاء سوچ جین Baptiste - Lamarck کے کام کے ساتھ شروع ہوا. تاہم ، اس نے برطانوی پرکرتیوادی ڈارون تھا ، Humboldt ، Lyell کے uniformitarian ارضیات کے biogeographical کے قریب جمع ، آبادی میں اضافہ پر تھامس ہے Malthus تحریریں ، اور وہ اپنے ہی صرفی مہارت ، کہ ایک سے زیادہ کامیاب ارتقاء کے قدرتی انتخاب کی بنیاد پر اصول پیدا کیا اسی طرح کی دلیل اور ثبوت الفریڈ رسیل والیس آزاد اسی نتیجہ تک پہنچنے کے لئے قیادت کی [13].

آخونشکتا کی جسمانی نمائندگی کی تلاش ارتقاء کے اصولوں اور آبادی جینیات کے ساتھ آئے تھے. 1940s اور جلد 1950s میں تجربات گنسوتروں کی اتحادی ہے کہ جین منظم طور پر ڈی این اے کی طرف اشارہ کیا. نئی طرح ساتھ ڈی این اے کی 1953 میں ڈبل کنڈلت ڈھانچے کی دریافت سے وائرس اور بیکٹیریا ، جیسا کہ ماڈل حیاتیات ، پر توجہ مرکوز آناخت جینیات کے زمانے کی تبدیلی کا نشان لگا دیا. موجودہ وقت کو 1950s سے ، حیاتیات گیا ہے vastly آناخت ڈومین میں توسیع. جینیاتی کوڈ ہریانہ گووند Khorana ، رابرٹ ڈبلیو Holley اور مارشل وارن Nirenberg کی طرف سے ٹوٹ کے بعد ڈی این اے codons کنٹرول کرنے کے لئے سمجھا گیا تھا. آخر میں ، انسانی جینوم پروجیکٹ عام انسانی جینوم میپنگ کے مقصد کے ساتھ 1990 ء میں شروع کیا گیا تھا. یہ منصوبہ بنیادی طور پر 2003 میں مکمل کر لیا گیا ، مزید تجزیہ کے ساتھ (14) آج بھی شائع کیا جا رہا ہے. انسانی جینوم پروجیکٹ ایک عالمی انسانی جسم کا ایک فعال ، سالماتی تعریف اور دیگر حیاتیات کے جسم میں حیاتیات کی جمع علم کو شامل کرنے کی کوششوں میں سب سے پہلا قدم تھا.

جدید حیاتیات کے جدید biologyMuch کی بنیاد پانچ ایسی متحدہ کے اصولوں کے اندر اندر ہو احاطہ میں لے رکھا کر سکتے ہیں :. سیل اصول ، ارتقاء ، جینیات ، استتباط ، شمسی اور نیوکلیائی توانائی (2)

سیل theoryMain مضمون : سیل اصول

ثقافت میں سیل ، keratin (دھونک دھونک کر) اور ڈی این اے کے داغ (سبز رنگ) سیل اصول ریاستوں کہ سیل کی زندگی کا بنیادی یونٹ ہے ، اور جو تمام زندہ اجسام یا ایک سے زیادہ خلیے یا ان خلیات (گولوں مثال کے طور پر کی secreted مصنوعات پر مشتمل ہیں ). تمام خلیات کو سیل ڈویژن کے ذریعے دیگر خلیات سے اٹھتا. multicellular حیاتیات میں ہے پیکر جسم کے ہر خلیے ایک نشیچیت انڈے میں ایک خلیہ سے آخر حاصل ہے. سیل بھی کئی pathological عمل میں بنیادی شے [15] اس کے علاوہ ،. توانائی کے بہاؤ کا عمل مراحل میں خلیات کے چیاپچی کے طور پر جانا جاتا تقریب کا حصہ ہیں میں پایا جاتا ہے سمجھا جاتا ہے. آخر میں ، خلیات ونشاخگت معلومات (ڈی این اے) کو جو سیل کی جانب سے خلیات کے خلیات کی تقسیم کے دوران منظور کیا جاتا ہے پر مشتمل.

ارتقاء سیاہ coloration.Main مضمون کے لئے آبادی کے قدرتی انتخاب : ارتقاء حیاتیات میں ایک مرکزی تنظیم کا مرکزی خیال ہے کہ زندگی میں تبدیلی ہے اور ارتقاء کے ذریعے ترقی ، اور یہ کہ تمام زندگی معلوم فارم ایک عام اصل ہے. جین Baptiste - ڈی Lamarck کی طرف سے 1809 میں سائنسی ڈکشنری ، [16] ارتقاء ڈارون پچاس سال کی طرف سے قائم کی بعد میں کیا گیا ایک قابل عمل اصول کے طور پر جب اس نے اس کی اصل طاقت جوڑ میں متعارف کرانے :. قدرتی انتخاب [17] [18] (الفریڈ رسیل والیس ہے اس کے تصور کی سہ discoverer کے طور پر پہچان لیا ہے کیونکہ وہ ارتقاء کے تصور کے ساتھ تحقیق اور تجربے کی مدد کی) [19] ارتقاء اب زمین پر پایا زندگی کی سب سے بڑی تبدیلیوں کی وضاحت کے لئے استعمال کیا جاتا ہے.

ڈارون theorized کہ ذات اور نسل کے گھوڑوں کو قدرتی انتخاب اور مصنوعی انتخاب یا مخصوص عمل کے عمل کے ذریعے تیار کیا [20] جینیاتی آلگائے کے اصول کے جدید ترکیب میں. ارتقاء کی ترقی کی ایک اضافی نظام کے طور پر قبول کیا تھا. [21]

ذات کا ارتقاء کی تاریخ ، جس میں مختلف ذات سے جس نے اسے ہر ہے اس phylogeny طور پر جانا جاتا نسل پر اس کے ونشاولی تعلقات کے ساتھ ساتھ ، اترا کی خصوصیات کی وضاحت. بڑے پیمانے پر نقطہ نظر مختلف حیاتیات phylogeny کے بارے میں معلومات حاصل. یہ ڈی این اے کی سالماتی حیاتیات یا جینومکس کے اندر اندر منعقد کی تسلسل کا آپس میں موازنہ ، اور fossils یا paleontology میں قدیم حیاتیات کے دیگر ریکارڈ کا آپس میں موازنہ شامل ہیں [22] Biologists اور phylogenetics ، phenetics ، cladistics اور سمیت مختلف طریقوں کے ذریعے ارتقاء کے رشتے کا تجزیہ منظم. (زندگی کی ترقی میں اہم واقعات کا خلاصہ کے طور پر فی الحال biologists کو سمجھ ، ارتقاء کے ٹائم لائن ملاحظہ کریں.)


ارتقاء کے اصول postulates کہ زمین کے دونوں زندہ اور ختم ، پر سب حیاتیات ایک عام اجداد یا ایک آبائی جین پول سے اترا ہے. تمام حیاتیات کی یہ آخری عالمی عام پرکھا 3.5 ارب سال پہلے شائع کی ہے خیال کیا جاتا ہے [23] Biologists عام طور پر عالمی عام کے اترنے کا اصول کے حق میں تمام بیکٹیریا ، archaea کے لئے universality اور واضح دلیل کے طور پر جینیاتی کوڈ کا ubiquity سلسلے. ، اور (دیکھ : زندگی کا اصل) eukaryotes [24].

GeneticsMain مضمون : جینیات

ایک Punnett دو مٹر (ب) جامنی رنگ اور سفید کے لئے heterozygous پودوں کے درمیان ایک حد سے تجاوز ظاہر مربع (ب) blossomsGenes سب حیاتیات میں وراثت کا بنیادی یونٹ ہے. ایک جین آخونشکتا کی ایک یونٹ ہے اور ڈی این اے کے ایک علاقے کہ مخصوص طریقوں سے ایک پیکر کی صورت یا کام کے اثرات سے میل. بیکٹیریا کی طرف سے سب جانوروں کو حیاتیات ، ، حصہ اسی بنیادی مشینری کہ کاپیاں اور پروٹین میں ترجمہ کیا ڈی این اے. سیل جین کی ایک آرینی ورژن میں ایک ڈی این اے جین نقل کرنا ، اور ایک وقت ribosome ترجمہ ایک پروٹین میں آر این اے ، امینو ایسڈ کی ایک فہرست. آر این اے codon سے ترجمہ امینو ایسڈ کے لئے کوڈ کی سب سے زیادہ حیاتیات کے لئے ایک ہی ہے ، لیکن کچھ کے لئے تھوڑا مختلف ہے. مثال کے طور پر ، ڈی این اے کا ایک سلسلہ ہے کہ انسلن کے لئے بھی انسانوں کوڈ میں انسلن جب ایسے پودے کے طور پر [25] [26]. دوسرے حیاتیات ، میں درج کے لئے کوڈ

ڈی این اے کی عام طور پر eukaryotes میں لکیری گنسوتروں ، اور prokaryotes میں سرکلر گنسوتروں کے طور پر پایا جاتا ہے. ایک گنسوتر ایک منظم ڈی این اے اور histones پر مشتمل ڈھانچہ ہے. ایک سیل اور کسی دوسرے ونشاخگت معلومات میں گنسوتروں کا قائم mitochondria ، chloroplasts میں ملا ، یا دیگر مقامات پر اجتماعی اس کے جینوم کے طور پر جانا جاتا ہے. eukaryotes میں جینومک ڈیینی سیل مرکز میں ساتھ mitochondria اور chloroplasts میں تھوڑی مقدار کے ساتھ واقع ہے ،. prokaryotes میں ڈی این اے cytoplasm میں ایک انیدوست سائز کا جسم کے اندر منعقد کیا جاتا ہے nucleoid بلایا [27] ایک جینوم میں جینیاتی معلومات ہے جین کے اندر منعقد کیا ، اور ایک پیکر میں اس کی معلومات کا مکمل مجموعہ اس جینوٹائپ کہا جاتا ہے 28. [.. ]

HomeostasisMain مضمون : استتباط

hypothalamus CRH ، جس کے پییوشکا غدود کی ہدایت ACTH چھپانا کو secretes. بدلے میں ، ACTH ادورکک ایسے cortisol کے طور پر glucocorticoids ، چھپانا کو پرانتستا ہدایت. جینٹلمین کیڈٹوں تو hypothalamus کی طرف سے سراو کی شرح اور پییوشکا غدود کو کم ایک بار جینٹلمین کیڈٹوں کے لئے کافی رقم جاری کی ہے [29] استتباط سے ایک کھلا نظام کی صلاحیت اپنے اندرونی ماحول کو ایک سے زیادہ متحرک کے ذریعے مستحکم حالات کو برقرار رکھنے کے لئے ریگولیٹری ہے. توازن ایڈجسٹمنٹ interrelated ریگولیٹری نظام کے ذریعے کنٹرول کیا. سب رہنے والے حیاتیات ، unicellular یا multicellular ، نمائش استتباط چاہے. [30]

کرنے کے لئے متحرک توازن کو برقرار رکھنے اور مؤثر طریقے سے باہر کچھ کام کرنا ایک ایسا نظام کا پتہ لگانے ، اور perturbations کا جواب چاہئے. ایک perturbation کا پتہ لگانے کے بعد منفی رائے کے ذریعے ایک حیاتیاتی نظام عام طور پر جواب دینا ہے. یہ یا تو کم یا ایک عضو یا نظام کی سرگرمیوں میں اضافہ کے ذریعے حالات کو مستحکم کرنے کا مطلب ہے. اس کی ایک مثال glucagon جب شوگر کی سطح بہت کم ہیں کی رہائی ہے.

توانائی توانائی اور ایک پیکر کی انسانی life.The بقا کی بنیادی جائزہ توانائی کے مسلسل سرمایہ کاری پر انحصار کرتا ہے. کیمیاوی رد عمل ہے کہ اس کی ساخت اور کام کے لئے ذمہ دار ہیں عناصر کی طرف سے توانائی کو نچوڑ کر دیکھتے ہیں کہ اس کا کھانا اور کے طور پر کام ان کی مدد کے نئے خلیے فارم اور انہیں جاری رکھنے پر لوٹا. اس عمل میں ، کیمیائی مادہ کا مالیکیول ہے کہ کھانا کھیلنے دو کردار کی تشکیل ، پہلی ، وہ توانائی ہے کہ حیاتیاتی ، کیمیاوی رد عمل کے لیے تبدیل کر سکتے ہیں پر مشتمل ؛ دوسرا ، انہوں نے نئے آناخت biomolecules سے بنا ڈھانچے کی ترقی.

ایک ماحول میں توانائی کے تعارف کے لئے ذمہ دار حیاتیات سازوں یا autotrophs کے طور پر جانا جاتا ہے. یہ حیاتیات کی تقریبا تمام اصل میں سورج سے توانائی کی اپنی طرف متوجہ [31] پودے اور دیگر phototrophs ایک ایسی یٹیپی کے طور پر نامیاتی انو ، ، جن کی بانڈ توانائی کی رہائی کے لئے توڑ کیا جا سکتا ہے میں خام مال میں تبدیل سنشلیشن کے طور پر جانا جاتا عمل کے ذریعے شمسی توانائی کا استعمال کریں.. [ 32) کچھ پارستیتیکی نظام ، تاہم ، متین ، sulfides ، یا دیگر غیر luminal - توانائی کے ذرائع سے chemotrophs کی طرف سے نکالا توانائی کے بارے میں مکمل طور پر انحصار کرتے ہیں. 33 []

قبضہ انرجی کے کچھ زندگی برقرار رکھنے کے لئے اور اضافہ اور ترقی کے لئے توانائی فراہم بایڈماس پیدا کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. اس توانائی کے آرام کی اکثریت کی گرمی اور فضلات کے سالموں کے طور پر کھو دیا ہے. زندگی برقرار رکھنے کے لئے مفید توانائی میں کیمیائی مواد میں پھنس کر توانائی تبدیل کرنے کے لئے سب سے اہم عمل چیاپچی [34] اور سیلولر شوسن ہیں. [35]

ResearchStructural عام جانوروں کی مختلف organelles اور structures.Main مضامین ظاہر سیل کے یوجنابدق : سالماتی حیاتیات ، سیل بیالوجی ، جینیات ، اور ترقیاتی حیاتیات سالماتی حیاتیات ایک آناخت سطح پر حیاتیات کا مطالعہ ہے. [36] یہ حیاتیات کے دوسرے علاقوں کے ساتھ میدان میں خاص طور سے جینیات اور حیاتی کیمیاء کے ساتھ overlaps ،. سالماتی حیاتیات بنیادی طور پر خود کو ایک سیل کے مختلف ڈی این اے ، آر این اے کی interrelationship سمیت نظام ، ، اور پروٹین سنشلیشن اور سیکھنے کی کہ کس طرح یہ بات چیت کنٹرول کر رہے ہیں کے درمیان باہمی روابط کو سمجھنے کے ساتھ تشویش.

سیل حیاتیات کی تعلیم کے خلیات کی ساخت اور نفسیاتی ان کے طرز عمل ، بات چیت ، اور ماحول سمیت خصوصیات ،. یہ اس صورت میں اسی طرح بیکٹیریا ایسے انسان کے طور پر multicellular حیاتیات میں خصوصی سیل کے طور پر دونوں ایک celled - حیاتیات کے لیے خرد اور سالماتی کی سطح پر کیا جاتا ہے. خلیات کی ساخت اور کام کی تفہیم حیاتیاتی سائنس کے سب سے بنیادی ہے. مماثلت اور خلیات کی اقسام کے درمیان اختلافات خاص طور پر سالماتی حیاتیات سے متعلق ہوتے ہیں.

اناٹومی ایسے اعضاء اور اعضاء کے نظام کے طور پر macroscopic ڈھانچے کی فارم پر غور [37].

جینیات جین ، آخونشکتا کی ، سائنس اور حیاتیات کی تبدیلی ہے [38] [39] جین synthesizing پروٹین ، (، بہت سے واقعات میں اگرچہ ، تعین مکمل طور پر نہیں) ہے جس کے نتیجے میں متاثر کرنے میں ایک بڑا کردار ادا کے لئے ضروری معلومات ضابطہ کاری کریں. حیاتیات کے آخری phenotype. جدید تحقیق میں جینیٹکس ایک خاص جین ، یا جینیاتی بات چیت کے تجزیہ کی تقریب کی تحقیقات میں اہم آلات فراہم کرتا ہے. حیاتیات کے اندر اندر ، جینیاتی معلومات عام طور پر گنسوتروں ، جہاں اسے خاص طور پر ڈی این اے انو کی کیمیائی ساخت میں نمائندگی کی ہے میں سوار کر لیا ہے.

ترقیاتی حیاتیات کی تعلیم کے عمل کے ذریعے جو حیاتیات اور تیار ہو جاتے ہیں. برانناشتھان میں ابتدائی ، جدید ترقیاتی حیاتیات کی تعلیم سیل میں اضافہ ، فرق ، اور "morphogenesis ،" جو اس عمل میں کرمک ؤتکوں ، اعضاء ، اور اناٹومی کو جنم دیتی ہے کے جینیاتی کنٹرول. ترقیاتی حیاتیات کے لئے ماڈل حیاتیات کا بھی طواف کرم Caenorhabditis elegans شامل ہیں ، (40) درخت کے پھل کی Drosophila melanogaster پرواز ، [41] zebrafish Danio rerio ، [42] ماؤس کے قرآن musculus ، [43] ، اور گھاس Arabidopsis thaliana. [44] [45] (ایک ماڈل پیکر ایک ذات ہے کہ بڑے پیمانے پر خاص طور سے حیاتیاتی واقعات کو سمجھنے کی تعلیم حاصل کی ہے امید ہے کہ اس پیکر میں نے تلاش دیگر حیاتیات کے کام کاج میں بصیرت مہیا کے ساتھ ہے ،.) [46]

PhysiologicalMain مضمون : فیجیولاجی فیجیولاجی سمجھ میں کس طرح ڈھانچے کے سب ایک مکمل طور پر کام کرنے کی کوشش کر کے زندہ حیاتیات کی میکانی ، جسمانی ، اور جیو کیمیائی عمل کے مطالعہ. کا موضوع "ڈھانچہ تقریب میں" حیاتیات کے مرکز میں ہے. نفسیاتی مطالعہ روایتی طور پر کیا گیا ہے پلانٹ فیجیولاجی اور جانور فیجیولاجی میں تقسیم کر دیا ، لیکن فیجیولاجی کے کچھ اصول یونیورسل ہیں ، کوئی بات نہیں خاص طور سے جو پیکر ہے کا مطالعہ کیا جا رہا ہے. مثال کے طور پر ، خمیر کے خلیات کے فیجیولاجی انسانی خلیات کی درخواست بھی دے سکتے ہیں کے بارے میں جو کچھ سیکھا ہے. جانور فیجیولاجی کے علاقے آلات اور انسانی غیر انسانی نسل پر فیجیولاجی کے طریقوں میں لاگو ہو گا. پروگرام فیجیولاجی دونوں تحقیق علاقوں سے تراکیب لیتی.

فیجیولاجی مطالعہ مثال کے طور پر عصبی ، مائرکن ، endocrine ، سانس ، اور مواصلات کے نظام ، کام اور کس طرح بات چیت. ان کے نظام کا مطالعہ اس طرح عصبی سائنس اور immunology کے طور پر طبی اعتبار سے مضامین کے ساتھ اشتراک کیا جاتا ہے.

EvolutionaryEvolutionary تحقیق ذات کے اصل اور اترنے کے ساتھ ساتھ وقت پر ان کی تبدیلی سے متعلق ہے ، اور بہت سے taxonomically پر مبنی مضامین سے سائنسدانوں پر مشتمل ہے. مثال کے طور پر ، یہ عام طور پر سائنسدانوں کو جو اس طرح mammalogy ، ornithology ، نباتیات ، یا herpetology کے طور پر خاص طور سے حیاتیات میں خصوصی تربیت ہے ، لیکن نظام کے طور پر ان لوگوں کو حیاتیات ارتقاء کے بارے میں عمومی سوالات کے جواب دینے کا استعمال شامل ہے.

ارتقائی حیاتیات جزوی طور پر paleontology ، جو کہ حیاتیاتی ریکارڈ کا استعمال کرتا ہے کے موڈ اور ترقی کی رفتار کے بارے میں سوالات کا جواب دینا اور جزوی طور علاقوں میں ایسی آبادی جینیات کے طور پر واقعات پر [47] کی بنیاد پر ہے [48] اور ارتقاء کے اصول. ترقیاتی حیاتیات دوبارہ 1980s میں ، ، اس جدید اتفاق سے ابتدائی اخراج سے ارتقاء کے ترقیاتی حیاتیات کے مطالعہ کے ذریعہ سے ارتقائی حیاتیات میں داخل [49] متعلقہ اکثر غور ارتقائی حیاتیات کے حصہ کے علاقوں phylogenetics ، systematics ، اور چننے ہیں.

Systematics تمام زندہ اجسام کی ایک phylogenetic درخت ، rRNA جین ڈیٹا کی بنیاد پر ، تین ڈومین بیکٹیریا ، archaea کی علیحدگی دکھایا ، اور جیسا کہ کارل Woese کی طرف سے ابتدائی طور پر eukaryotes بیان کیا. درخت کی تعمیر کے ساتھ دوسرے جین عام طور پر ایک ہی ہے ، اگرچہ وہ کچھ ابتدائی branching گروپ کی جگہ بہت مختلف طریقے سے ، شاید تیزی سے rRNA ترقی کی وجہ سے ہو سکتا ہے. تین ڈومینز کے عین مطابق تعلقات اب بھی debated.Main مضمون کیا جا رہا ہے : Systematics ایک سے زیادہ پرجاتیکرن واقعات پرجاتیوں کے درمیان تعلقات کے ایک درخت کا ڈھانچہ نظام تشکیل دیں. systematics کا کردار ان کے تعلقات اور اس طرح اختلاف ذات اور ذات کے گروہوں کے درمیان اور مماثلت کے مطالعہ کے لئے ہے [50] تاہم ، systematics تحقیق کا ایک فعال میدان. تھے بہت پہلے ارتقاء سوچ عام تھی. [51] درجہ بندی چننے کی ، ، اور حیاتیاتی حیاتیات کے nomenclature جانوروں ، پودوں اور جراثیم کے لئے جانوروں کی Nomenclature ، بین الاقوامی وانسپتیک Nomenclature کے کوڈ کے بین الاقوامی ضابطہ ہے ، اور بیکٹیریا کی Nomenclature کے بین الاقوامی ضابطہ کے زیر انتظام ہے ، بالترتیب. وائرس ، viroids ، prions ، اور دوسرے تمام ذیلی وائرل - ایجنٹ ہے کہ حیاتیاتی خصوصیات کا مظاہرہ کا درجہ بندی کے درجہ بندی کے بین الاقوامی ضابطہ وائرس کی اور nomenclature کی طرف سے کیا جاتا ہے [52] [53] [54] [55] تاہم کئی دوسرے وائرس کی درجہ بندی. نظام موجود ہے.

. ؛ Protista ؛ کوک ؛ Plantae ؛ Animalia [56] Monera : روایتی طور سے ، زندہ اجسام دیا گیا ہے پانچ ریاستوں میں تقسیم کر دیا

تاہم بہت سے سائنسدانوں کو ابھی غور یہ پانچ ریاست کا نظام فرسودہ. جدید متبادل کی درجہ بندی کا نظام عام طور پر تین ڈومین کے نظام کے ساتھ شروع : Archaea (اصل Archaebacteria) ؛ بیکٹیریا (اصل Eubacteria) ؛ Eukaryota (protists ، کوک ، پودوں اور جانوروں ، بشمول) [57] یہ ڈومینز کی عکاسی ہے کہ خلیات ہے نابیک یا نہیں ، سیل exteriors کی کیمیائی ساخت میں بھی فرق. [57]

اس کے علاوہ ، ہر ریاست نیچے تکراری طور پر ٹوٹ گیا ہے یہاں تک کہ ہر ذات الگ الگ درجہ بندی کی ہے. یہ حکم ہے : ڈومین ؛ برطانیہ ؛ Phylum ؛ کلاس ؛ آرڈر ؛ خاندان ؛ اجناس ؛ نوع.

اس کے علاوہ ہے intracellular پرجیویوں ہے کہ "زندگی کے کنارے پر" کر رہے ہیں کا سلسلہ چیاپچی سرگرمی کے لحاظ سے (58) ، جس کا مطلب ہے کہ بہت سے سائنسدانوں کا یہ ڈھانچے اصل کے طور پر نہیں کی درجہ بندی زندہ ہے ، کی وجہ سے کم سے کم ایک یا ایک سے زیادہ ان کی کمی بنیادی کام ہے کہ زندگی کی وضاحت کریں. وہ وائرس ، viroids ، prions ، یا مصنوعی سیارہ طور پر درجہ بندی کر رہے ہیں.

ایک پیکر کا سائنسی نام اس کی ذات اور ذات سے پیدا ہے. مثال کے طور پر ، انسانوں sapiens ہوموسیکسال کے طور پر درج کر رہے ہیں. ہوموسیکسال پرجاتیوں جینس ، اور sapiens ہے. جب ایک پیکر کا سائنسی نام لکھا ہوا ہے ، جینس کے پہلے حرف کو فائدہ کے لئے اور چھوٹے میں ذات کی تمام ڈال مناسب ہے. اس کے علاوہ ، سارے لفظ یا اٹالک کردہ سکتا ہے پر زور دیا [59] [60].

غالب کی درجہ بندی کا نظام Linnaean چننے کہا جاتا ہے. یہ درجات اور دو رقمی nomenclature شامل ہیں. حیاتیات ہے ایسے وانسپتیک Nomenclature کے بین الاقوامی ضابطہ (ICBN) ، بین الاقوامی پرانی Nomenclature کے کوڈ (ICZN) ، اور بین الاقوامی بیکٹیریا کی Nomenclature (ICNB) کے کوڈ کے طور پر بین الاقوامی معاہدوں کے ذریعے کنٹرول کس طرح کے نام ہیں.

ایک ولی کا مسودہ ، BioCode ، ایک ان تین علاقوں میں nomenclature کے معیار کی کوشش میں 1997 میں شائع کیا گیا تھا ، لیکن ابھی تک باقاعدہ منظور کرنے [61] BioCode ڈرافٹ 1997 کے بعد سے بہت ہی کم توجہ حاصل کی ہے.. اس نے 1 جنوری کی اصل منصوبہ بندی کے عمل کی تاریخ 2000 ، ، کسی کا دھیان نہیں گزر چکا ہے. تاہم ، ایک 2004 سے cyanobacteria سے متعلق کاغذ ایک BioCode کے مستقبل کو اپنانے اور عبوری کوڈ کے درمیان اختلافات کو کم کرنے پر مشتمل اقدامات کی وکالت کرتا ہے [62] بین الاقوامی وائرس کی درجہ بندی اور (ICVCN) Nomenclature کے کوڈ BioCode سے باہر رہتا ہے.

ماحولیات جینس Amphiprion کی کلاؤنفش کے درمیان باہمی symbiosis کہ اشنکٹبندیی سمندر anemones کے tentacles میں رہنے والے ہیں. علاقائی مچھلی anemone کھانے کی مچھلی سے anemone کی حفاظت کرتا ہے ، اور میں anemone کے چوبنے tentacles باری اس predatorsMain مضامین سے جوکر مچھلی کی حفاظت : پارستیتیکیی ، Ethology ، رویہ ، اور Biogeography ماحولیات کی تعلیم کی تقسیم اور زندہ حیاتیات کی کثرت ، اور حیاتیات اور ان کے ماحول [63] ایک پیکر کی رہائش گاہ کی جگہ ایسی آب و ہوا اور ماحول کے طور پر مقامی abiotic عوامل کے طور پر بیان کیا جا سکتا ہے اس کے علاوہ میں ، دوسرے حیاتیات اور biotic عوامل کے درمیان بات چیت یہ حصہ اس کے ماحول. [64] اس کی ایک وجہ ہے کہ حیاتیاتی نظام مشکل سے مطالعہ کیا جا سکتا ہے کہ دوسرے حیاتیات اور ماحول کے ساتھ بہت سے مختلف بات چیت ممکن ہو بھی کانٹے کا سب سے چھوٹا پر. ایک خرد ایک مقامی چینی ڈھال کا جواب دینے کے جراثیم زیادہ کے طور پر ایک شعر اس ماحول کا جواب دینے کے جب اس نے افریقی savanna میں کھانے کے لیے تلاش کرتا ہے جیسا کہ اس کے ماحول کا جواب ہے. کسی بھی ذات کے لئے ، رویے سہ آپریشن ، ناگوار ، پرجیوی ، یا سہجیوی کیا جا سکتا ہے. معاملات مزید پیچیدہ جب دو یا دو سے زیادہ مختلف پرجاتیوں ایک ماحول میں بات چیت ہو. اس قسم کا مطالعہ ماحولیات کے صوبے کے اندر ہو.

ماحولیاتی نظام میں کئی مختلف سطحوں پر مطالعہ کیا جاتا ہے اور انفرادی سطح پر آبادی سے پارستیتیکی نظام اور biosphere سے. کی اصطلاح آبادی حیاتیات اکثر آبادی ماحولیات کے ساتھ interchangeably استعمال کیا جاتا ہے ، تاہم آبادی حیاتیات کو زیادہ کثرت سے استعمال کیا جب مطالعہ کے امراض ، وائرس ، اور جرثوموں ، جبکہ آبادی کے ماحولیات سے زیادہ عام ہے جب پودوں اور جانوروں کا مطالعہ ہے. جیسا کہ surmised کیا جا سکتا ہے ، ماحولیاتی ایک سائنس ہے کہ کئی امور پر لے کر لوٹے ہے.

Ethology (خاص طور پر کہ اس طرح کی primates اور canids کے طور پر سماجی جانوروں کی) تعلیم جانوروں کے رویے اور ہے کبھی کبھی حیوانیات کی ایک شاخ تصور. Ethologists ہے خاص طور پر کیا گیا ہے رویے کی ترقی اور قدرتی انتخاب کے اصول کے لحاظ سے رویے کی سمجھ بوجھ کے ساتھ تعلق. ایک لحاظ سے ، سب سے پہلے جدید ethologist ڈارون ، ، جن کی کتاب انسان اور جانور میں جذبات کی اظہار تھا ، کو متاثر کیا بہت سے ethologists آنا. [65]

Biogeography زمین پر حیاتیات کے مقامی تقسیم مطالعہ ، [66] پلیٹ tectonics ، ماحولیاتی تبدیلی ، بازی اور منتقلی ، اور cladistics جیسے موضوعات پر توجہ مرکوز کی.

biologyMain مضمون کی شاخیں : حیاتیات مضامین کی فہرست [67] [68] : یہ حیاتیات کے بنیادی شاخیں ہیں

Aerobiology -- ہوائی نامیاتی ذرات کا مطالعہ زراعت -- ملک سے فصلوں کی پیداوار کے عملی پروگرام پر زور دیا کے ساتھ مطالعہ ، اناٹومی -- فارم پودوں ، جانوروں میں اور تقریب میں ، کا مطالعہ ، اور دیگر حیاتیات ، یا خاص طور پر میں انسان Astrobiology - ارتقاء ، تقسیم کا مطالعہ ، exobiology ، exopaleontology کے طور پر کائنات کو بھی - معلوم میں اور زندگی کے مستقبل ، اور bioastronomy حیاتی کیمیاء -- کیمیائی ردعمل کا مطالعہ کرنے کے لئے وجود میں زندگی اور تقریب میں ، عام طور پر موبائل کی سطح پر خصوصی توجہ کی ضرورت ہے Bioengineering -- لاگو علم پر زور دینے کے ساتھ انجینئرنگ کے ذریعہ سے حیاتیات کی تعلیم اور خاص طور پر جیو ٹیکنالوجی سے متعلق Bioinformatics -- جینومک اور دیگر حیاتیاتی اعداد و شمار کا مطالعہ ، جمع ، اور محفوظ کرنے کے لئے انفارمیشن ٹیکنالوجی کے استعمال Biomathematics یا ریاضیاتی حیاتیات -- حیاتیاتی عمل کی مقدار یا حساب کا مطالعہ ماڈلنگ پر زور دینے کے ساتھ ، Biomechanics -- اکثر ادویات کی ایک شاخ تصور کیاجاتاہے ، جاندار کے میکینکس کے prosthetics یا orthotics کے ذریعے درخواست کی استعمال پر زور دیا کے ساتھ مطالعہ ، حیاتیاتی تحقیق -- صحت اور بیماری میں انسان کے جسم کا مطالعہ Biophysics -- طبیعیات کے ذریعے حیاتیاتی عمل کے مطالعہ کے اصولوں اور طریقوں کے اطلاق کی طرف سے روایتی طور پر جسمانی سائنس میں استعمال حیاتی طرزیات -- حیاتیات کی ایک نئی اور کبھی کبھی متنازعہ شاخ ہے کہ مطالعہ کے معاملے کو زندہ نہیں ، اور جینیاتی تبدیلی اور مصنوعی حیاتیات سمیت کی توڑ عمارتی حیاتیات -- ڈور رہنے والے ماحول کا مطالعہ نباتیات -- پودوں کا مطالعہ سیل حیاتیات -- ایک مکمل اکائی کے طور پر سیل کا مطالعہ ، اور انو اور کیمیائی بات چیت ہے کہ ایک زندہ خلیات کے اندر اندر ہو تحفظ حیاتیات -- کے تحفظ کی حفاظت ، کے مطالعہ ، یا قدرتی ماحول ، قدرتی پارستیتیکی نظام ، نباتات ، سبزے کی بحالی ، اور جنگلات کی زندگی Cryobiology -- جانداروں پر عام طور پر ترجیح کا درجہ حرارت سے نیچے کے اثرات کا مطالعہ. ترقیاتی حیاتیات -- عمل کا مطالعہ کیا ہے جس کے ذریعے ایک پیکر کے فارم ، zygote سے مکمل ڈھانچہ ماحولیات -- ایک دوسرے کے ساتھ اور ان کے ماحول کی غیر رہتے عناصر کے ساتھ رہنے والے حیاتیات کے ساتھ روابط کا مطالعہ برانناشتھان -- برانن (fecundation سے جنم) کی ترقی کا مطالعہ. یہ بھی topobiology دیکھو. حشریات -- کیڑوں کا مطالعہ ماحولیاتی حیاتیات -- قدرتی دنیا کا مطالعہ کیا ، ایک مجموعی طور پر یا کسی خاص علاقے میں ، خاص طور پر انسانی سے متاثر جانپدک -- عوامی صحت کی تحقیق کا ایک اہم اتحادی ، مطالعہ آبادی کی صحت پر اثر انداز عوامل Ethology -- جانوروں کے رویے کا مطالعہ ارتقائی حیاتیات -- اصل کے وقت پر اس مطالعہ اور ذات کا نزول جینیات -- جین اور آخونشکتا کا مطالعہ Herpetology -- رینگنےوالےجانور amphibians کا مطالعہ Histology -- سیلز اور ٹشوز کے مطالعہ ، اناٹومی کا خرد شاخ Ichthyology -- مچھلی کا مطالعہ ایکیکرت حیاتیات -- پوری حیاتیات کا مطالعہ غدیریات -- دیشی پانی کا مطالعہ Mammalogy -- ستنداری کا مطالعہ سمندری حیاتیات -- سمندر پارستیتیکی نظام ، پودوں ، جانوروں کا مطالعہ کیا ، اور دوسرے جاندار ٹھیک ٹھیک حیاتیات -- خرد حیاتیات (microorganisms) ، اور دوسرے زندہ چیز کے ساتھ ان کی بات چیت کا مطالعہ سالماتی حیاتیات -- آناخت سطح پر حیاتیات اور حیاتیاتی افعال کا مطالعہ کیا ، حیاتی کیمیاء کے ساتھ پر کچھ حد سے تجاوز Mycology -- کوک کا مطالعہ Neurobiology -- اناٹومی فیجیولاجی ، اور اخترتیاشتھان سمیت عصبی نظام کا مطالعہ سمندر سائنس -- سمندر کی زندگی ، ماحول ، جغرافیہ ، موسم سمیت سمندر میں ، کا مطالعہ ، اور دوسرے سمندر کو متاثر پہلو ونکولاجی -- وائرس یا اتپریورتن oncogenesis ، angiogenesis اور ٹشوز remoldings سمیت کینسر کے عمل کو ، کا مطالعہ Ornithology -- پرندوں کا مطالعہ آبادی حیاتیات -- conspecific حیاتیات کے گروپوں کا مطالعہ کیا ، جس میں شامل آبادی ماحولیات -- کا مطالعہ کیسے آبادی حرکیات اور ختم ہو جانے کے آبادی آخونشکی -- آبادیوں میں تبدیلی کے حیاتیات کے جین کی تعدد میں مطالعہ Paleontology -- fossils کے مطالعہ اور پراگیتہاسک زندگی کا کبھی کبھی جغرافیائی ثبوت Pathobiology یا اخترتی -- امراض کا مطالعہ کیا ، اور وجہ سے ، عمل ، فطرت ، اور بیماری کی ترقی Parasitology -- پرجیویوں اور parasitism کا مطالعہ فارمیسی -- مطالعہ اور تیاری کا استعمال کرتے ہیں ، کا عملی کی درخواست ، اور ادویات اور مصنوعی دواؤں کے اثرات فیجیولاجی -- زندہ حیاتیات اور اعضاء اور حیاتیات رہنے کے حصے کے کام کاج کا مطالعہ Phytopathology -- پلانٹ کی بیماریوں کا مطالعہ (بھی کہا جاتا ہے پلانٹ پیتھالوجی) Psychobiology -- نفسیات کی حیاتیاتی اڈوں کا مطالعہ Sociobiology -- اقبال عظیم کے حیاتیاتی اڈوں کا مطالعہ ساختی حیاتیات -- سالماتی حیاتیات ، حیاتی کیمیاء کی ایک شاخ ہے ، اور حیاتیاتی بڑے انووں کی سالماتی ساخت کے ساتھ تعلق biophysics وائرس سائنس -- وائرس کا مطالعہ کیا اور کچھ دوسرے وائرس کی طرح کا ایجنٹ حیوانیات -- جانوروں کی درجہ بندی ، فیجیولاجی ، ترقی ، اور طرز عمل کو (بھی دیکھو ، حشریات ، Ethology ، Herpetology ، Ichthyology ، Mammalogy ، اور Ornithology) بھی شامل ہے کا مطالعہ ،