مندرجات کا رخ کریں

سرگودھا میڈیکل کالج

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Sargodha Medical College
سرگودھا طبی کالج
دیگر نام
SMC
شعار اطلبوا العلم من المهد إلی اللحد
اردو میں شعار
Seek knowledge from cradle to the grave
قسمPublic sector/ Government college
قیام2006ء (2006ء)
تعلیمی الحاق
پرنسپلPosting awaited by Health Dept.
تدریسی عملہ
91
انتظامی عملہ
190
طلبہTotal 1530, 110 per annum (ایم بی بی ایس)
انڈر گریجویٹ1300
پوسٹ گریجویٹ230
مقامSargodha, Punjab، Pakistan
کیمپس108 acre (44 ha)
رنگ    Navy, white, silver (uniform first two years)
ماسکوٹSmcians
ویب سائٹ[1]

سرگودھا میڈیکل کالج ( اردو: سرگودھا طبی کالج یا SMC ) ایک پبلک سیکٹر میڈیکل کالج ہے جو سرگودھا، پنجاب، پاکستان میں واقع ہے۔ [1] یہ 31 دسمبر 2021 تک یونیورسٹی آف سرگودھا کا ایک حلقہ کالج رہا، جب کابینہ کمیٹی نے اپنے ایگزیکٹو آرڈرز کے ذریعے فیصلہ کیا کہ حکومت پنجاب کا سپیشلائزڈ ہیلتھ کیئر اینڈ میڈیکل ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ اس کا کنٹرول سنبھال لے گا۔ حکومت پنجاب کی جانب سے مزید ہدایت کی گئی کہ عبوری دور (جنوری سے جون 2022) کے دوران یونیورسٹی آف سرگودھا کالج کے مالی معاملات کا انتظام کرے گی۔ یہ یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز (لاہور) کے ساتھ الحاق میں ایم بی بی ایس کی انڈرگریجویٹ تعلیمی ڈگری اور کالج آف فزیشنز اینڈ سرجنز پاکستان کے فیلو آف کالج آف فزیشنز اینڈ سرجنز پاکستان اور کالج آف فزیشنز اینڈ سرجنز پاکستان کے ارکان کے پوسٹ گریجویٹ تربیتی پروگرام پیش کرتا ہے۔ جنوری 2023 میں، یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز، لاہور نے سرگودھا میڈیکل کالج کو غیر معینہ مدت کے لیے فیصل آباد میڈیکل یونیورسٹی سے منسلک کر دیا۔ مئی 2023 میں، سپیشلائزڈ ہیلتھ کیئر اینڈ میڈیکل ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ نے سرگودھا میڈیکل کالج کو یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز، لاہور سے منسلک کیا۔

تاریخ[ترمیم]

سرگودھا میڈیکل کالج 2006 میں یونیورسٹی آف سرگودھا کے حلقہ کالج کے طور پر قائم کیا گیا تھا۔ یہ سرگودھا کا واحد پبلک سیکٹر میڈیکل سکول ہے۔ ابتدائی چند سالوں تک، کلاسز کا اہتمام یونیورسٹی کے مختلف لیکچر ہالز میں کیا گیا اور یونیورسٹی کے ایک بلاک کو کالج کے نام سے منسوب کیا گیا تاکہ کالج اور اس کی انتظامیہ کو عارضی طور پر اس کی اپنی عمارت مکمل ہونے تک رکھا جا سکے۔

انسٹی ٹیوٹ کی تعلیمی عمارت 2011 میں مکمل ہوئی تھی اور اس کا افتتاح اس وقت کے وزیر اعظم پاکستان یوسف رضا گیلانی نے کیا تھا۔ سرگودھا کے ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر ہسپتال کو اس کالج کے تدریسی ہسپتال کے طور پر منسلک کیا گیا اور اسے ٹرٹیری کیئر لیول تک اپ گریڈ کر دیا گیا۔ کالج فیصل آباد میڈیکل یونیورسٹی کے انتظامی کنٹرول کے تحت کام کرتا ہے۔

پہچان اور وابستگی[ترمیم]

ان کے علاوہ، یہ ریڈیولوجی، پیتھالوجی، سرجری اور صحت عامہ کے شعبوں میں الائیڈ ہیلتھ سائنسز میں انڈرگریجویٹ ڈگریاں پیش کرتا ہے۔ یہ یونیورسٹی آف سرگودھا کے ساتھ الحاق میں فزیو تھراپی میں پانچ سالہ انڈرگریجویٹ ڈگری بھی پیش کرتا ہے۔

شعبه جات[ترمیم]

کالج کو عروج تک پہنچنے میں مدد کے لیے متعدد محکمے باہمی تعاون سے کام کر رہے ہیں۔ ان میں سے کچھ شعبہ جات (بنیادی علوم) کالج میں مقیم ہیں جبکہ دیگر (طبی شعبہ جات) ڈی ایچ کیو اور ٹیچنگ ہسپتال، سرگودھا میں مقیم ہیں۔

بنیادی علوم[ترمیم]

سرجری اور متعلقہ محکمے[ترمیم]

میڈیسن اینڈ الائیڈ ڈیپارٹمنٹس[ترمیم]

منسلک ہسپتال[ترمیم]

پیش کردہ پروگرام[ترمیم]

انڈر گریجویٹ[ترمیم]

پوسٹ گریجویٹ[ترمیم]

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Sargodha Medical College on Google Maps"۔ Google Maps website۔ اخذ شدہ بتاریخ 17 ستمبر 2022 
  2. "Affiliation with the University of Health Sciences, Lahore"۔ University of Health Sciences, Lahore website۔ 11 فروری 2011 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 17 ستمبر 2022 
  3. "Recognized Medical Colleges in Pakistan includes Sargodha Medical College"۔ Pakistan Medical and Dental Council website۔ 19 اگست 2010 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 17 ستمبر 2022 

بیرونی روابط[ترمیم]