گورنر ہاؤس (لاہور)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

گورنر ہاؤس (Governor's House) پاکستان کے صوبہ پنجاب کے گورنر کی لاہور میں سرکاری رہائش گاہ ہے۔

مقام اور علاقہ[ترمیم]

گورنر ہاؤس صوبہ پنجاب کے دار الحکومت اور سیاسی مرکز لاہور میں مال روڈ پر واقع ہے۔ اس کی قریبی جگوں میں لاہور چڑیا گھر، میو باغات اور باغ جناح شامل ہیں۔برطانوی راج میں صوبہ پنجاب پر قبضے کے بعد اس کی زمین 2،500 روپے میں خریدی جسے صوبے کے برطانوی لیفٹیننٹ گورنر کی رہائش کے طور پر استعمال کیا۔[1]

تاریخ[ترمیم]

گورنر ہاؤس لاہور لاہور ، پنجاب ، پاکستان میں گورنر ہاؤس گورنر پنجاب (پاکستان) کی سرکاری رہائش گاہ ہے۔ یہ 700 کنال میں پھیلا ہوا ہے۔ پنجاب کے موجودہ گورنر چوہدری محمد سرور ہیں۔

رہائش گاہ ایک عام حویلی ہے جو آس پاس کے لانوں اور باغات کے بڑے حص .وں میں بنی ہوئی ہے۔ گھر کے قریب ہی ، ایک شخص کا تعلق محمد قاسم خان کے نام سے ہے ، جو مغل بادشاہ اکبر کا ماموں زاد بتایا جاتا ہے۔ چار دروازے دو منزلہ مقبرے سے منسلک ہیں اور شمال کی طرف ، ایک سیڑھی ہے جو اوپر کی طرف جاتی ہے۔ گھر میں استعمال ہونے والے زیادہ تر فرنیچر اور نمونے ہیں برطانوی راج اور اس کے نتیجے میں صوبہ پنجاب کے وابستگی کے دوران ، اس عمارت اور اس کے آس پاس کی زمین کو ایک قطری رقم میں ایک لاکھ روپے میں خریدا گیا تھا۔ 2500 اور صوبے کے برطانوی لیفٹیننٹ گورنر کے لیے رہائش گاہ کے بطور استعمال۔ 1947 میں پاکستان کی آزادی کے بعد ، اسے باضابطہ طور پر اس صوبے کے گورنروں کے استعمال کے لیے نامزد کیا گیا تھا۔ گورنر ہاؤس متعدد برسوں میں تبدیل شدہ سیاسی منظرناموں ، مختلف واقعات اور تقاضوں کی وجہ سے معمار کے لحاظ سے تیار ہوا ہے۔ برطانوی راج کے دوران یہ صوبے کے برطانوی لیفٹیننٹ گورنر کے لیے رہائش گاہ تھا اور 1947 میں پاکستان کی آزادی کے بعد سے اسے باقاعدہ طور پر اس صوبے کے گورنروں کے استعمال کے لیے نامزد کیا گیا تھا۔ گورنر ہاؤس میں فن تعمیر کے مختلف انداز ہیں۔ گھر سے وقتا فوقتا مختلف حصے شامل کیے گئے جو ابتدائی ادوار کی میراث کی عکاسی کرتے ہوئے کئی نسلوں میں واپس آتے ہیں۔ پرانے دنوں کے فرنیچر کے ٹکڑے ابھی بھی استعمال میں ہیں۔ رہائش گاہ ایک حویلی ہے جو آس پاس کے لانوں اور باغات کے بڑے حص وں میں بنی ہوئی ہے۔

بیرونی روابط[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "The Governor's House: Governor of Punjab (Pakistan)". 19 اگست 2010 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 22 جون 2015.