جامع مسجد، فتح پور سیکری

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
جامع مسجد ، فتح پور سیکری ، آگرہ

جامع مسجد (جمعہ مسجد) بھارت میں فتح پور سیکری کے عالمی ثقافتی ورثہ میں شامل 17ویں صدی کی ایک مسجد ہے۔ مغل شہنشاہ اکبر نے ذاتی طور پر جامع مسجد (عظیم مسجد؛ 1571) کی عمارت تعمیر کرنے کی ہدایت کی ، اس مسجد کی لمبائی تقریبا 540 فٹ (165 میٹر) ہے۔ [1] اس مسجد کو "جمعہ مسجد" کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، یہ ہندوستان کی سب سے بڑی مساجد میں سے ایک ہے اور عقیدت مند اس کی زیارت کےلئے دور دور سے آتے ہیں۔ یہ ضلع آگرہ کے سیاحتی مقامات میں سے ایک ہے۔ مسجد کے کچھ ڈیزائن خوبصورت ایرانی فن تعمیر کی عکاسی کرتے ہیں۔

فن تعمیر[ترمیم]

بلند گیٹ جامع مسجد

مستطیل شکل کی یہ مسجد ایک مرکزی گنبد پر مشتمل ہے جس میں ایک ہی گنبد ہے ، دونوں طرف دو بڑے ہال ہیں ، جن میں گنبد کے ساتھ دو مربع ایوانوں کا تاج ہے۔ کھدی ہوئی محراب مرکزی حجرے اور دو چھوٹے کمروں سے مزین ہیں۔

یہ مسجد اسلامی آرٹ میں تبدیلی کے مرحلے کی نشاندہی کرتی ہے ، کیونکہ دیسی ساختہ اجزاء کو فارسی عناصر کے ساتھ ملا دیا گیا تھا۔ اگواڑا کا ستون والا دالان ، پین میں تین محرابوں والے کھولیوں والا لیوان ، اور پانچ چھتریوں کا تاج پہنایا گیا ہے اور مرکزی محراب پتھروں کے جڑے ہوئے موزیک سے آراستہ ہے جس پر چمکدار ٹائلیں لگی ہیں ، اور رائل بلیو رنگ کے پس منظر پر سنہری لکھائی اس فیوژن کو ایک خراج تحسین ہے۔ لیوان کے اندرونی حصے واٹر کلر پینٹنگز سے مزین ہیں جن پر سجے ہوئے پھولوں کے ڈیزائن کی تصویر کشی کی گئی ہے۔ ڈاڈو پینل ، محراب شانہ کے آرچ اور شِکم محراب کو بڑے پیمانے پر پینٹ کیا گیا ہے۔ دیگر یادگاروں کے برعکس ، جہاں گنبدوں کو ترچھی ڈاٹوں پر سہارا دیا جاتا ہے ، یہاں مورنی کی شکل والی محراب دار چھتیں اس کو سہارا دیتی ہیں۔

بلند دروازہ اور سلیم چشتی کا مقبرہ بھی مسجد احاطے کا ایک حصہ ہے۔

مزید دیکھیں[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. The Editors of Encyclopædia Britannica. "Fatehpur Sikri". Encyclopædia Britannica. اخذ شدہ بتاریخ 17 دسمبر 2017. 

بیرونی روابط[ترمیم]