تاریخ اسلام

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یہاں جائیں: رہنمائی، تلاش کریں

610ء میں قرآن کی پہلی صدا کی بازگشت ایک صدی سے کم عرصے میں بحر اوقیانوس سے وسط ایشیا تک سنائی دینے لگی تھی اور پیغمبرِ اسلام کی وفات (632ء) کے عین سو سال بعد ہی اسلام 732ء میں فرانس کے شہر تور (tours) کی حدود تک پہنچ چکا تھا۔

خلافت راشدہ

632ء میں ابو بکررضي الله عنه.png کے انتخاب پر خلافت راشدہ کا آغاز ہوا، انہوں نے حروب الردہ کے بعد سلطنت ساسانیان اور سلطنت بازنطینی کی جانب پیشقدمیاں کیں۔ 634ء میں ابوبکررضي الله عنه.png کے انتقال کے بعد عمر بن الخطابرضي الله عنه.png خلیفۂ دوم مقرر ہوۓ ، حضرت عمر نے ساسانیوں سے عراق (بین النہرینایران کے علاقے اور رومیوں سے مصر، فلسطین، سوریا اور آرمینیا کے علاقے لیکر اسلامی خلافت میں داخل کیۓ اور عملی طور پر دونوں بڑی سلطنتوں کا خاتمہ ہوا۔ 638ء میں مسلمان بیت المقدس میں داخل ہو چکے تھے۔ 644ء میں حضرت عمررضي الله عنه.png کی شہادت کے بعد عثمانرضي الله عنه.png خلیفۂ سوم منتخب ہوۓ اور 652ء تک اسلامی خلافت، مغرب کی حدوں (جزیرۃ الاندلس) میں پہنچ گئی۔حضرت عثمانرضي الله عنه.png کی شہادت کے بعد خلیفہ چہارم حضرت علیرضي الله عنه.png خلیفہ مقرر ہوئے۔ (656ء تا 661ء)۔حضرت علی ﷜ کی شہادت کے بعد حضرت حسن ﷜ خلیفہ منتخب کیئے گئے۔ 3 ماہ کے حضرت حسن ﷜ کا مسلمانوں میں باہمی اختلاف کو ختم کرنے کیلئے خلافت سے علیدہ ہوئے۔ آپکے خلیفہ حضرت امیر معاوہ بن سفیان﷜ کو خلیفہ مقرر کیا گیا۔

شہادت حسین

یزید کے دور میں (679ء) نے محمدDUROOD3.PNG کے نواسے حسینرضي الله عنه.png کو 680ء میں جنگ کربلا میں شہید کر دیاگیا۔

امام ابوحنیفہ

699ء میں فقہی امام ابو حنیفہ کی پیدائش ہوئی۔

محمد بن قاسم و طارق بن ذیاد اور امام مالک

710ء میں محمد بن قاسم کی فتح سندھ اور 711ء میں طارق بن زیاد کی فتح اندلس (یہی امام مالک کی پیدائش کا سال بھی ہے) ۔

خلافت عباسیہ

750ء میں عباسی خلافت کا قیام ہوا۔ عباسی خلافت میں کاغذ کی صنعت ، بغداد کے بیت الحکمۃ (762ء) جیسے شاہکار نظرآنے لگے۔ مسلم سائنسدانوں کی متعدد عظیم کتب اسی زمانے میں تخلیق ہوئیں اور اسی زمانے میں ان کی سیاہی کو دجلہ کا پانی کالا کرنے کے لیئے استعمال کیا گیا[1]۔

خلافت قرطبہ

خاندان بنو امیہ کا ایک شہزادہ عبدالرحمٰن الداخل جو 756ء میں اندلس میں پہنچا اور وہاں خلافت قرطبہ کی بنیاد رکھی، یوں بنو امیہ کی خلافت 1031ء تک قائم رہی۔خلافت قرطبہ میں جامع مسجد قرطبہ تعمیر ہوئی۔

امام شافعی

767ء میں امام شافعیکی پیدائش ہوئی۔

امام احمد ابن حنبل

780ء امام حنبل کی پیدائش ہوئی۔

چنگیز خان اور خلافت عباسیہ کا اختتام

1258ء میں ہلاکو کے بغداد پر حملے سےمسلمانوں کا قتل عام کیا گیا۔یوں خلافت عباسیہ کا خاتمہ ہوا۔

خلافت عباسیہ قاہرہ

سقوط بغداد کے تین سال بعد شہزادے احمد المستنصر بالله الثانی کو مصر کے بادشاہ بیبرس نے 1262ء میں قاہرہ میں خلیفہ منتخب کیا. اسی طرح تین سال بعد خلافت کا دوبارہ نفاذ ہوا.

صلیبی جنگیں

خلافت عثمانیہ

فتح قسطنطنیہ

مغربی یلغار

سقوط خلافت عثمانیہ

خلافت شریف مکہ

اسرائیل کا قیام

1948ء میں فلسطین پر زبردستی یہودی ریاست اسرائیل قائم کی گئی اور مسلمانوں کو وہاں سے نکلنے پر مجبور کیا گیا. بیت المقدس پر بهی اسرائیلی قابض ہوگئے.

عرب-اسرائیل جنگ

دہشتگردی خلاف جنگ

داعش

2014ء میں شدت پسند تنظیم داعش کے سربراہ ابوبکر البغدادی نے تقریبا ایک صدی کے بعد خلافت کا اعلان کیا. جسے امت کی طرف سے رد کیا گیا. کیوںکہ ابوبکرالبغدادی بهی شریف مکہ کی طرح مغربی ایجنٹ ہے.

حوالہ جات

  1. invaders by ian frazier: the new yourker روۓ خط مضمون