کاتھولک کلیسیا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
[[file:Emblem of the Holy See|25px|alt=]]
کاتھولک کلیسیا
Catholic Church
لاطینی: Ecclesia catholica
Saint Peter's Basilica
زمرہ بندی کیتھولک
سیاسی نظام اُسقفی[1]
صدر بطریق اعظم فرانسس
انتظامیہ مقدس کرسی بذریعہ پاپائیت
کلیسیا لاطینی کلیسیا
مشرقی کاتھولک کلیسیائیں: 23
اسقف تعلقہ اسقف تعلقہ: 640
پابند اسقف تعلقہ: 2,851
پیرش 221,700
علاقہ عالمگیر
صدر دفاتر ویٹیکن سٹی
بانی یسوع مسیح، بمطابق
کیتھولک روایت
ابتدا پہلی صدی[2]
یروشلم، یہودا، رومی سلطنت[3]
اراکین 1.27;بلین
اہل کلیسیا اسقف: 5,237
مسیحی پیشوا: 415,792
شماس: 44,566
ویب سائٹ مقدس کُرسی
سینٹ پیٹر چرچ، ویٹیکن سٹی (روم)

کاتھولک کلیسیا یا رومی کاتھولک کلیسیا ایک مسیحی کلیسیا ہے جو پاپائے روم کے ساتھ مکمل اشتراک میں ہے۔ موجودہ پاپائے روم پوپ فرانسس اول ہیں۔ کاتھولککلیسیاء اپنی بنیاد اصل مسیحی برادری کو مانتی ہے جو خداوند یسوع مسیح نے خود قائم کی تھی اور جس کی کفالت بارہ رُسُل خصوصاً مقدس پطرس نے کی تھی۔

کاتھولک کلیسیا تمام مسیحیکلیسیاؤں میں سے سب سے بڑی کلیسیاء ہے جو تمام مسیحیوں میں سے تقریباً نصف کی نمائندگی کرتی ہے۔ یہ دنیا کی سب سے منظم مذہبی اکائی ہے۔Statistical Yearbook of the Church, کے مطابق سن 2005 میں کاتھولک کلیسیاء کے مندرج ارکان کی تعداد 1,114,966,000 یعنی دنیا کی کل آبادی کا تقریباً چھٹا حصہ ہے۔

عالمگیر کاتھولک کلیسیا غربی یا لاطینی کلیسیا اور بائیس خود مختار شرقی کیتھولک کلیسیاؤں پر مشتمل ہے۔ یہ تمام پاپائے روم بشمول کلیہ اُسقُفان کو اپنا حتمی دینی فیصل مانتے ہیں۔

ابتدا اور تاریخ[ترمیم]

کاتھولککلیسیاء اپني تاریخ کا سلسلہ مسیح یسوع اور بارہ رُسُل تک جوڑتی ہے۔ یہ اُسقُفوں [بِشپ] اور پاپائے اعظم کو مقدس پطرس رسول کے جا نشیں تصور کرتی ہے۔ اصطلاح "کاتھولک کلیسیا" کاسب سے پہلا معلومہ استعمال اِنطاکیہ کے اِگنیشیئس نے کیا تھا جنہوں نے لکھا : "جہاں اُسقُف ہوں وہاں مومن بھی، ٹھیک جس طرح جہاں یسوع مسیح ہیں وہاں کاتھولک کلیسیاء ہے۔"

مسیحی فرقہ جو روم میں مقیم پوپ کو انتہائی تقدس کا حق دار خیال کرتا ہے۔ یہ مسیحیوں کا سب سے بڑا فرقہ ہے۔ جن میں اکثر اٹلی، ہسپانیہ، فرانس، پولینڈ، ہنگری، جنوبی امریکا وغیرہ میں آباد ہیں۔ 1829ء سے قبل انگلستان میں اس فرقے کے پیرو کئی ایک شہری حقوق سے محروم تھے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Thomas William Marshall (1844)۔ "Notes of the Episcopal Polity of the Holy Catholic Church"۔ London: Levey, Rossen and Franklin۔ 
  2. Peter Stanford۔ "Roman Catholic Church"۔ BBC Religions۔ BBC۔ اخذ کردہ بتاریخ 1 فروری 2017۔ 
  3. Bokenkotter, 2004, pg. 18