سعد بن خیثمہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
سعد بن خیثمہ
معلومات شخصیت

سعد بن خيثمہ بیعت عقبہ ثانیہ میں شریک اور غزوہ بدر کے شہداء میں شامل ہیں۔

نام ونسب[ترمیم]

سعد بن خیثمہ بن الحارث بن مالك ابن صعب بن النحاط بن كعب بن حارثہ بن غنم بن السلم بن امرئ القيس بن مالك بن الأوس الأنصاری الأوسی کنیت ابو خيثمہ یا ابو عبد اللہ تھی ۔ والدخیثمہ صحابی تھے،غزوۂ احد میں شہادت پائی۔ یہ عمرو بن عوف کے نقیب بنا کر بھیجے گئے تھے۔

قباء کے میزبان[ترمیم]

جب رسول اللہﷺ ہجر ت کرکے مدینہ تشریف لائے تو اولاً قبیلہ عمرو بن عوف میں قیام کیا اور کلثوم بن الدہم کے گھر میں میں ٹھہرے اس دوران میں ملاقات کے لیے سعد کا مکان تجویز فرمایا، آنحضرتﷺ مہاجرین وانصار سے انہی کے مکان میں ملتے تھے، اسی بنا پر بعض لوگوں نے لکھا ہے کہ سعد بن خیثمہ کے ہاں آپ نے قیام فرمایا تھا سعدکا گھر منزل العزاب (العزاب) کے نام سے مشہور تھا۔ جو مہاجرین مکہ سے آتے تو ان کے ہاں ٹھہرتے۔

غزوہ بدر میں شرکت[ترمیم]

غزوات اورعام حالات آنحضرتﷺ ہجر ت کرکے مدینہ تشریف لائے تو اولاً قبیلہ عمرو بن عوف میں قیام کیا اورحضرت کلثوم بن الدہمؓ کے گھر میں میں ٹھہرے اس دوران میں ملاقات کے لئے حضرت سعدؓ کا مکان تجویز فرمایا، آنحضرتﷺ مہاجرین وانصار سے انہی کے مکان میں ملتے تھے، اسی بناء پر بعض لوگوں نے لکھا ہے کہ سعد بن خثیمہؓ کے ہاں آپ نے قیام فرمایا تھا،حضرت سعدؓ کا گھر منزل العزاب (العزاب) کے نام سے مشہور تھا۔ غزوۂ بدر میں شرکت کا قصد کیا توعجیب واقعہ پیش آیا، باپ نے کہا کہ ہم میں سے ایک آدمی کو گھر رہناچاہیے ،اس بناء پر تم یہیں رہو، میں جہاد پر جاتا ہوں ،بیٹے نے جواب دیا کہ اگر جنت کے علاوہ کوئی اور معاملہ ہوتا تو آپ کو ترجیح دیتا، میں خود جاؤں گا اورامید ہے کہ اللہ شہادت عطا فرمائے گا۔

شہادت[ترمیم]

تاہم شفقت پدری نے مجبور کیا اور حضرت خثیمہؓ نے قرعہ ڈالا،جس دماغ میں شہادت کا خیال موجز ن تھا، قرعۂ فال اسی کے نام نکلا مجبور ہوکر اجازت دی ؛چنانچہ حضرت سعدؓ، رسول اللہ ﷺ کے ہمراہ بدر پہنچے اور طعیمہ بن عدی ایک مشرک کے ہاتھ سے مارے گئے ، إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

اولاد[ترمیم]

ایک صاحبزادے تھے جن کا نام عبد اللہ تھا، اگرچہ نہایت کم عمر تھے تاہم عقبہ اور بدر میں باپ کے ساتھ شریک تھے بعض لوگوں کا خیال ہے کہ حضرت سعدؓ نے کوئی اولاد نہیں چھوڑی۔

حوالہ جات[ترمیم]